سومین فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

رویکرد مدل محیط کار آرمانی نسبت به فرهنگ سازمانی چیست و این شکل از فرهنگ چه تأثیری بر دلبستگی، رضایت و انگیزه کارکنان دارد؟ فرهنگ آرمانی از چه حوزه های کاربردی تشکیل شده و روش های ارزیابی و توسعه آن چگونه است؟ همه این ها موضوعاتی هستند که در سومین فستیوال محیط کار آرمانی در کنار شما همراهان گرامی مورد بحث قرار خواهیم داد. فرهنگ آرمانی سازمان را به یک محیط کاری توأم با اعتماد و اثربخشی هدایت می کند و از آنجاکه فرهنگ یکی از ارکان کلیدی در موفقیت سازمان ها می باشد، سومین فستیوال محیط کار آرمانی را به موضوع شناسایی، ارزیابی و توسعه فرهنگ آرمانی در سازمان ها اختصاص دادیم. سومین فستیوال محیط کار آرمانی از دو بخش آنلاین و حضوری با فاصله زمانی پنج ماه از یکدیگر با هدف ارتباط توأم با اثربخشی بیشتر با شما همراهان گرامی تشکیل شده است. بخش اول آن بصورت آنلاین و رایگان مثل همیشه در هفته آخر اردیبهشت ماه از روز شنبه سی ام اردیبهشت لغایت چهارشنبه سوم خرداد 1402، هر روز از ساعت 18:00 به مدت یک ساعت برگزار گردید. بخش دوم این فستیوال به صورت حضوری در قالب Great Leaders Gathering و با ارائه سخنرانانی از خارج کشور در 21 آذرماه برگزار خواهد شد.

رويكرد مدل محيط كار آرمانی نسبت به فرهنگ سازمانی چيست و اين شكل از فرهنگ چه تاثيری بر دلبستگی، رضايت و انگيزه كاركنان دارد؟
فرهنگ آرمانی از چه حوزه های كاربردی تشكيل شده و روش های ارزيابی و توسعه آن چگونه است؟
همه این ها موضوعاتی بودند كه در بخش آنلاين “سومين فستيوال محيط كار آرمانی” كه بصورت يك هفته از تاريخ سي ام ارديبهشت الی سوم خرداد 1402 برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفتند.فرهنگ آرمانی سازمان را به يك محيط كاری توأم با اعتماد و اثربخشی هدايت مي كند و از آنجا كه فرهنگ يكی از اركان كليدی در موفقيت سازمانها می باشد، در بخش حضوري از “سومين فستيوال محيط كار آرمانی” هم به تبلور”فرهنگ آرمانی” در جذب فعال و اثربخش، نگهداشت و انگیزش غيرمالی، رهبری نسل های كاری، توسعه و پرورش رهبران می پردازيم.

محورهای سخنرانی و سخنران ها:

آنا حیدری 
مدیرعامل شرکت توسعه محیط کار آرمانی: معرفی عناصر فرهنگ آرمانی
ابراهیم شیخ
عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی، استاد پیوسته دوره های MBA و DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران: نگهداشت و انگیزش غیرمالی
ترگل خوشنویسان
مدیر ارشد اجرایی منابع انسانی گروه کوبل: رهبری نسل های کاری
بهزاد ابوالعلایی
مدرس و مشاور منابع انسانی و دبیر کمیته علمی کنفرانس توسعه منابع انسانی: توسعه و پرورش رهبران
محمدرضا نظری
مدرس و مشاور تجاری سازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه پردیس:
برند کارفرمایی جذاب
شیوا عدلی
 جذب فعال و اثر بخش:Senior talent acquisition & career coach
عبدالرضا حافظی
 بنیانگذار مدل محیط کار آرمانی: سبک های رهبری اثربخش در دنیای VUCA
این فستیوال در تاریخ سه شنبه بیست و یکم آذرماه 1401 به مدیریت علمی جناب آقای دکتر حافظی از ساعت 15:00 الی 19:30 در سالن همایش های هتل ارم برگزار خواهد شد. 
فستیوال محیط کار آرمانی دکتر حافظی
در زیر ویدئو های بخش آنلاین فستیوال که در خرداد ماه برگزار شده قابل دسترسی می باشد.

قسمت اول فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

قسمت دوم فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

قسمت سوم فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

قسمت چهارم فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

قسمت پنجم فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

سومین فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

رویکرد مدل محیط کار آرمانی نسبت به فرهنگ سازمانی چیست و این شکل از فرهنگ چه تأثیری بر دلبستگی، رضایت و انگیزه کارکنان دارد؟

توسعه مهارت های رهبری

ارتقا دانش، مهارت ها و توانایی های مدیریت و رهبری ویژه مدیران ارشد و میانی شرکت ها با رویکرد Ten Pillars

سومین فستیوال توسعه محیط کار آرمانی

توسعه محیط کار آرمانی

ارتباط با ما

این فستیوال در تاریخ سه شنبه بیست و یکم آذرماه 1401 به مدیریت علمی جناب آقای دکتر حافظی از ساعت 15:00 الی 19:30 در سالن همایش های هتل ارم برگزار خواهد شد. 

با ما تماس بگیرید.

اخبار و رویدادها