مربی گری توسعه کار و کسب ها

ما در دنیای عدم قطعیت، ابهام، پیچیدگی و فرصت های زودگذر زندگی میکنیم. شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اگر در مسیر توسعه مستمر قرار نگیرند با ریسک های ویران کننده و جبران ناپذیری روبرو خواهند شد.

ما در دنیای عدم قطعیت، ابهام، پیچیدگی و فرصت های زودگذر زندگی میکنیم. شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اگر در مسیر توسعه مستمر قرار نگیرند با ریسک های ویران کننده و جبران ناپذیری روبرو خواهند شد.

ما در شرکت توسعه محیط کار آرمانی با استفاده از رویکرد مربی گری کار و کسب و بهره گیری از مدل ها و ابزار های نوین علمی به شرکت ها کمک میکنیم تا تحلیل درست تر و دقیق تری از وضعیت شاخص های کلیدی کار و کسب خود داشته باشند و مبتنی بر این تحلیل ها، تصمیم گیری های اثربخش تر و مناسب تری اتخاذ کنند و با هوشمندی و خردمندی بالاتر به سود آوری بیشتر و پایدار دست پیدا کنند.

ارزش آفرینی ما برای مشتریان

خدمات و محصولات ارایه شده توسط گروه توسعه راه حل های منابع انسانی

تحلیل سودآوری کار و کسب
صد روز اول مدیران

ارزیابی و مربیگری افرادی که به تازگی به سمت های مدیریتی ارتقا یافته و یا به تازگی جذب شده اند طی یکصد روز

تحلیل زنجیره ارزشی کار و کسب ها
کاهش هزینه های غیرمولد
ارتقاء بهروری شرکت ها

مربیگری توسعه کار و کسب ها

سخنان جناب آقای دکتر عبدالرضا حافظی در رابطه با مربیگری توسعه کار و کسب ها

ارتباط با ما

با کارشناسان ما در گروه توسعه راه حل های منابع انسانی تماس بگیرید.

02188303439

سوالات متداول

آیا تیم ما میتواند در فروش بالاتر، بازاریابی بهتر و تبلیغات بهتر، صادرات بیشتر به کار و کسب ها کمکی کند تا باعث توسعه آنها شود؟
نکته مهم در این مربیگری روش های علمی و تجربه شده است . ما ز یک روش سیستماتیک تجربه شده استفاده میکنیم تا سازمان هایی که در مسیر توسعه قرار دارند بتوانند با کمک این روش، مسیر توسعه را بهتر طی کنند. بنابراین ما به طور مشخص روی بخش هایی همچون مارکتینگ و فروش و صادرات و… کار نمیکنیم، بلکه مسیر علمی توسعه را جلوی پای این سازمان ها قرار میدهیم.
با توجه به شرایط چند سال اخیر ایران که در افول اقتصادی به سر میبرد، آیا بحث توسعه مفهومی دارد؟
به عکس آنچه که تصور میشود، شرایط حال حاضر بهترین زمان برای اقدام به توسعه است. چرا که در زمان رکود، توسعه ارزان است و راحتتر عملی میشود. ضمن اینکه این رکود پایدار نیست و با بهبود شرایط و رشد اقتصادی، شرکت هایی که الان دست به توسعه زده اند در زمان رشد اقتصادی میتوانند بمانند. شرکت هایی که در شرایط کنونی اقدام به محدود کردن فعالیت ها و کوچک کردن خود میکنند، اتفاقا در شرایط شکوفایی، به سمت مرگ خواهند رفت.

برای مطالعه بیشتر